اجرای طرح نذر سلامت ۲ در استان قزوین

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان قزوین از اجرای طرح نذر سلامت ۲ به منظور کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان گفت: طرح نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت داوطلبانه اعضای کانون جوانان این جمعیت به منظور کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود.

به گفته میرزایی، در این طرح ۶۰ ایستگاه سلامت با مشارکت ۲۳۵ نفر از اعضای داوطلب جوان هلال احمر از ابتدای ماه محرم با هدف انسجام بخشی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم خدمات می‌دهند.

میرزایی ادامه داد: آشنایی هرچه بیشتر جوانان این استان با منش انسان دوستانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش و آشناسازی جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر از خدمات دیگر ارائه شده در این طرح به عزاداران حسینی است.

وی افزود: طرح نذر سلامت شامل تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری در ورودی هیئت ها، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران، کمک به ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله ۲ متری، کنترل پوشش ماسک عزاداران و ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط اعضای آموزش دیده است.

طرح نذر سلامت ۲ تا پایان عزاداری سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان قزوین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار