نصب بیلبورد جنجالی در نزدیکی محل کار فرماندار نیویورک + تصاویر

به دنبال اعلام استعفای فرماندار نیویورک، بیلبوردی جنجال برانگیز در بزرگراه نزدیک محل کار او نصب شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، بیلبوردی تبلیغاتی در امتداد بزرگراه اصلی ایالت آلبانی نصب شده است که اندرو کومو، فرماندار نیویورک را با عنوان «خوک» خطاب می‌کند.

این بیلبورد که در بزرگراه I-۷۸۷ نیویورک قرار دارد، از سوی رانندگان در حال گذر از مرکز آلبانی، جایی که فرماندار از سال ۲۰۱۱ در آنجا کار و اقامت داشته است، قابل مشاهده است.

این بیلبورد به وسیله «برایان اولسون» ۵۰ ساله نصب شد که در چند ماه گذشته فرماندار متخلف را با تابلو‌های متعدد هم در بیلبورد‌های تبلیغاتی و هم به روی پرچم‌های نصب شده روی هواپیما‌ها مورد انتقاد قرار داده بود.

اولسون در پاسخ به تصمیم خود برای پرچم گذاری روی هواپیما در هفته جاری اشاره کرد: خداحافظ آقای فرماندار، دوستت برایان.

او اضافه کرد: من فکر می‌کنم این مرد یک انسان نفرت انگیز است. بیلبوردی که اکنون روی آن نوشته شده است «خوک» قبلاً نیز از کومو خواسته بود که استعفا دهد و استیضاح شود.

پس از گزارش کوبنده لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک که نشان می‌داد کومو چندین زن را مورد آزار جنسی قرار داده است، کومو در اوایل هفته جاری استعفای خود را اعلام کرد.

کومو در زمان استعفای خود گفت: نیویورک دوست داشتنی است و من نیویورک و شما را دوست دارم. من هرگز نمی‌خواهم به هیچ وجه بی فایده باشم، فکر می‌کنم با توجه به شرایط، بهترین کمکی که می‌توانم انجام دهم این است که کنار بروم؛ بنابراین این کاری است که من انجام خواهم داد.

استعفای فرماندار نیویورک ۱۴ روز دیگر اجرایی می‌شود و علاوه‌بر این پرونده رسوایی جنسی، انتقادات گسترده‌ای نیز از نحوه مدیریت کرونایی وی به طور خاص در خانه‌های سالمندانِ نیویورک مطرح است. کاتی هوچول در ۲۴ اوت جانشین کومو خواهد شد.

نصب بیلبورد جنجالی

نصب بیلبورد جنجالی

نصب بیلبورد جنجالی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار