بشار اسد: امروز اولویت با تولید و فرصت‌های شغلی است

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز پس از ادای سوگند کابینه جدید، بر اهمیت تولید تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بشار اسد امروز پس از ادای سوگند کابینه جدید، بر اهمیت تولید و فرصت‌های شغلی تأکید کرد.

بشار اسد که ریاست این نشست را بر عهده داشت، در سخنانی گفت: وظایف بسیار است و مسئولیت‌ها زیاد، برای همین موفقیت از راه توانایی ما با دیدن واقعیت با جزئیات حاصل می‌شود.

او در ادامه افزود: تولید برای ادامه ثبات ضروری است؛ خصوصا پس از آزادسازی بخش بزرگی از سرزمین‌ها در سوریه از دست تروریست ها، این مسأله اهمیت می‌یابد.

وی در ادامه افزود: به نسبت دولت، ما اجازه نداریم سوریه را به آنجایی که بود، بازگردانیم؛ بلکه باید او را بجایی که می‌بایست در این زمان در آنجا قرار داشته باشد، ببریم.

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت: سرمایه گذاری سبب بالابردن اقتصاد سوریه می‌شود.

بشار اسد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکل بزرگ ما و شهروندان، ارتباط است. در موضوع ارتباط ما پیوسته مشکل داریم. نقش رسانه‌ها به منزله پلی است بین شهروندان و مسئولان. اگر رسانه‌ها وارد ارائه راه حل نشوند، در میان شهروندان موقعیتی پیدا نمی‌کنند. رسانه‌ها در صورت نداشتن اطلاعات، نمی‌توانند موفق شوند.

او همچنین افزود: اطلاعات در سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به طور عمده یافت می‌شود و در صورتی که آن‌ها با رسانه‌ها همکاری نکنند، نمی‌توانند موفق گردند. پس در صورتی که رسانه‌ها موفق شوند، شما نیز بخشی از آن خواهید بود و در صورتی که شکست نیز بخورند، شما نیز بخشی از آن خواهید بود.

او همچنین بر ضرورت پاسخگویی به همه الزامات رسانه‌ای بوسیله اطلاعات و بیانیه تأکید کرد و گفت: امیدوارم ما به این نکته اهمیت کارشناسی زیادی بدهیم. خبر دیدار‌ها و فعالیت‌ها نیست، بلکه شهروندان به تصمیم‌ها و نتایج اهمیت می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار