یکدلی بازیکنان، برگ برنده تیم بسکتبال باویلچر در پارالمپیک توکیو

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: یکدلی بازیکنان، برگ برنده و نقطه قوت تیم ملی ما در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دانیال ذاکری بازیکن اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: رفاقت، همدلی و اتحاد کنونی بازیکنان تیم ملی نسبت به دوره‌های پیشین بهتر شده و این شاخصه تیم ما را در مقایسه با گذشته متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه برخورداری از این ویژگی‌ها و ارتقای آن برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ضروری است، ادامه داد: برای غلبه بر حریفان قدرتمند باید انسجام تیمی حفظ و از تمام قوا برای پیروزی استفاده شود.

بازیکن اصفهانی بسکتبال با ویلچر ایران با اشاره به اینکه آخرین مرحله آماده‌سازی تیم ملی در تهران در حال سپری شدن است، اظهار کرد: اگر توان و آمادگی کنونی در اردو را در برابر رقبای خود در زمین توکیو هم داشته باشیم چیره شدن بر حریفان میسر خواهد شد.

ذاکری با تاکید بر مطلوب بودن شرایط تمرینات افزود: در این دوره از اردو بر حرکاتی مانند شوت یا کار‌های تاکتیکی از جمله دفاع متمرکز هستیم.

وی با بیان‌اینکه تیم ملی کشورمان با آمریکا (قهرمان پارالمپیک)، انگلستان (قهرمان جام جهانی)، استرالیا (قهرمان آسیا و اقیانوسیه)، آلمان و الجزایر همگروه است، تصریح کرد: علی رغم توان بالا،  تیم‌های مذکور بدلیل انگیزه بالای ایران در مصاف با ما ترس خواهند داشت که برای ملی پوشان ایران امتیاز محسوب می‌شود.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر گفت: ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، تیم کنونی ایران را شکل می‌دهند و هماهنگی همه اعضای تیم در تمرینات روز به روز افزایش می‌یابد، لذا به صعود از مرحله گروهی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و حضور در پِلی‌آف (مسابقات حذفی) امیدوار هستیم.

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور امسال آغاز خواهد شد.

جمعیت معلولان استان اصفهان بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر است.

این استان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.