واکسیناسیون زندانیان خراسان رضوی علیه کرونا آغاز شد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون زندانیان ، کارکنان زندان‌ها و سربازان وظیفه زندان های خراسان رضوی علیه ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جانفدا  مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون کشور ایمن سازی زندانیان، کارکنان زندان‌ها و سربازان وظیفه در این مراکز دارای اولویت است و هم اکنون واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در تمامی شهرستان‌های دارای زندان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال انجام است.

او به همکاری مستمر دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اجرای واکسیناسیون کرونا در زندان‌های استان اشاره کرد و افزود: با توجه به سرعت واکسیناسیون عمومی پیش بینی می‌شود تا پایان هفته آینده تمامی زندانیان، کارکنان زندان‌ها و سربازان وظیفه شاغل در زندان‌های استان علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی ادامه داد: فرایند تزریق و انتخاب نوع واکسن‌ها در طرح واکسیناسیون زندانیان استان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشد و واکسن‌های تزریق شده به زندانیان مطابق واکسن هایی است که هم اکنون در حال تزریق به سایر اقشار جامعه است.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار