مرحبا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نحوه برخورد تعزیرات با اصناف؛ اصل مورد توجه مجلس در جلسه با وزیر پیشنهادی دادگستری

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی پرداخت.

 غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی گفت:  امروز کمیسیون اقتصادی میزبان ۳ تن از وزرای پیشنهادی بود. در نوبت صبح عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون حضور یافت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در این جلسه وزیر پیشنهادی بهداشت برنامه‌ها و سوابق خود را ارائه کرد. در خصوص اقتصاد سلامت، توزیع عادلانه امکانات پزشکی در مناطق مختلف، ارسال پزشک به نقاط محروم، عدالت آموزشی و تجهیز بیمارستان‌های شهرستان‌ها از جمله محور‌های نظرات نمایندگان بود.

مرحبا افزود: در جلسه بعد زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون حضور یافت. ابتدا وزیر پیشنهادی سابقه، رزومه، تحصیلات و برنامه هایش را ارائه کرد.

نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: نمایندگان سوالاتی درباره توسعه فن‌آورانه فناوری اطلاعات در کشور، استفاده از امکانات ارتباطی بهتر در شبکه ملی ارتباطات، نحوه مدیریت فضای مجازی و راه اندازی موتور‌های جستجوی مطرح کردند.

مرحبا خاطر نشان کرد: بعد از وی ما میزبان وزیر اطلاعات بودیم که برنامه هایش را ارائه کرد و درباره امنیت اقتصادی و اینکه چطور می‌توان آن را ایجاد و تامین کرد، درباره راه ایجاد ممانعت از فساد‌هایی که در حیطه اقتصاد ایجاد می‌شود و نحوه برخورد و مبارزه با این فساد‌ها از جمله موارد مهمی بود که درباره آن صحبت شد.

مرحبا افزود: رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری نیز در این جلسه حضور پیدا کرد و به ارائه برنامه‌های خود پرداخت. نمایندگان درباره تعزیرات و مشکلاتی که در برخی مناطق برای اصناف ایجاد می‌شود به بیان نکاتی پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار