ورزشکار سیستان و بلوچستان مسوول کمیته داوران فدراسیون ووشو شد

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: زینب عباسی ورزشکار استان مسوول کمیته داوران فدراسیون ووشو در بخش بانوان انتخاب شد.

عباس شیبک رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: عباسی داور بین المللی ووشو ایران که به عنوان تنها بانوی داور در بخش ساندا در رقابت های قهرمانی آسیا و سه دوره مسابقات جام صلح و دوستی به قضاوت پرداخته از سوی فدراسیون به این سمت برگزیده شد.

وی ادامه داد:  بانوی ووشو کار همه ساله به عنوان هیات ژوری یکی از داوران ممتاز ایران است که حساس ترین مسابقات را قضاوت می کند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: قرار است عباسی در سال جدید میلادی در دوره بازآموزی که از سوی فدراسیون جهانی برگزار می‌شود شرکت کند.

وی افزود: همچنین سه بانوی ووشوکار سیستان و بلوچستان به نام های فرزانه نخی جهانگیر،ندا محمدی مقدم و هانیه خسروی موفق به اخذ گواهینامه سفیران سلامت کشور و به عنوان نمایندگان شایسته استان در بخش پیرامید و همگانی معرفی شدند.

شیبک خاطر نشان کرد: هیات ووشو سیستان و بلوچستان در سال ۹۹ توانسته تمامی دوره های همگانی و پیرامید را دربخش بانوان طبق اصول و دستورالعمل‌های فدراسیون ووشو و وزارت ورزش برگزار و نمره قبولی را دراین بخش اخذ کند.
وی تصریح کرد: این هیات در سال ۹۹ به عنوان هیات برتر کشور(رتبه سوم) را کسب کرد.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار