بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی به ۹۰۰ نفر در روز افزایش یافت

دبیر کارگروه درمان ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بستری‌شدگان جدید کرونا در بیمارستان‌ها به ۹۰۰ نفر در روز افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌های ناشی از کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی هستیم.

او افزود: شمار بستری‌شدگان جدید کرونا در بیمارستان‌ها به ۹۰۰ نفر در روز افزایش یافته است و هم اکنون سه هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲ هزار و ۸۷۰ نفر از آن‌ها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی به بیش از ۶۰۰ نفر رسید که ۸۰ درصد آنان در مشهد زیر درمان قرار دارند  و  این در حالی است که هم اکنون ۹۵ درصد تخت‌های آی. سی. یو در استان خراسان رضوی اشغال است.

او تصریح کرد: تنها راه برون رفت از بحران کنونی، قطع زنجیره انتقال ویروس از طریق پرهیز از دورهمی و تجمعات، در خانه ماندن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
امروز 26 مرداد به چهار تا از مراکز واکسیناسیون مشهد برای دز دوم مراجعه کردیم هیچ کدام واکسن نداشتند می گفتند محموله هنوز به مشهد نرسیده است برای اطلاع با 191 تماس بگیرند 191 که علی برکت الله دائما اشغال می زند . این وضعیت دومین شهر بزرگ ایران است شهرهای کوچکتر چه خبر است خدا می داند