رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی:

با عاملان انتشار تصاویر حیوان آزاری برخورد می‌شود

نصرتی گفت: با عاملان انتشار هرگونه فیلم و تصاویر حیوان آزاری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شود با جدیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کارشناسان این پلیس با رصد فضای مجازی، صفحه اینستاگرامی را که حاوی فیلم کوتاهی در خصوص آزار و اذیت حیوان اهلی بود، مشاهده و اقدامات لازم در جهت شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

نصرتی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این افراد اقدام به ضرب و شتم حیوان اهلی نموده و از عمل زشت خود فیلمی را تهیه و در صفحه اینستاگرامی بارگزاری کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و پیشگیری و مقابله با عاملان ترویج خشونت در فضای مجازی، با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر، متهمان این پرونده شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی با اشاره به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی اذعان کرد: با عاملان انتشار هرگونه فیلم و تصاویر حیوان آزاری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شود با جدیت برخورد خواهد شد.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه آزار و اذیت حیوانات یکی از انواع بداخلاقی‌های اجتماعی است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد حیوان آزاری، می‌توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.