دستگیری متخلف شکار کبک در اسفندقه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: مامورین یگان موفق به دستگیری متخلف شکار کبک وحشی در منطقه اسفندقه جیرفت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نادر سیدی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان از دستگیری یک نفرمتخلف شکار پرندگان وحشی و کشف سلاح غیرمجاز خبر داد.

او افزود: ماموران یگان حفاظت استان در قالب انجام مأموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات زیست محیطی در حوزه شهرستان‌های تابعه استان، زیستگاه‌های رابر و جیرفت را مورد پایش قرار دادند که در حین بررسی زیستگاه در منطقه اسفندقه موفق به دستگیری یک نفر متخلف شدند.

سیدی عنوان کرد: از این متخلف یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز، دو عدد فشنگ چهارپاره، یک عدد فشنگ ساچمه‌ای و لاشه یک قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد و متخلف پس از هماهنگی با مقام قضایی، روانه بازداشتگاه شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از شکارچیان در روز‌های عزاداری سید و سالار شهیدان نیز دست از شکار برنداشته و اقدام به شکار حیات وحش می‌کنند، افزود: محیط بانان بی ادعا در این شرایط سخت کرونایی نیز در همه ایام فعال هستند و به صورت مستمر در مناطق حضور داشته و با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.