نماز ظهر عاشورا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقامه می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط خاص و بحرانی ناشی از شیوع کرونا گفت: نماز ظهر عاشورا امسال به صورت محدود و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در استان اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: مراسم نماز ظهر عاشورا در تمام نقاط استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

به گفته او، نماز ظهر عاشورا در شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) با هماهنگی هیات رزمندگان استان برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری روز عاشورا از ساعت ۱۲ در مصلا شروع خواهد شد، گفت: همه دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری این مراسم و همچنین نماز ظهر عاشورا رعایت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کریمی از عزاداران حسینی و نمازگزاران خواست فاصله‌گذاری در صفوف نماز را رعایت و از ماسک، مهر و سجاده و کتاب ادعیه شخصی استفاده کنند.

او اظهارداشت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا نماز ظهر عاشورا باید بدون هرگونه دسته روی قبل و بعد اقامه نماز و براساس شیوه نامه نماز‌های جماعت در فضای باز با ۴۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله حداقل ۲ متر از ظرفیت و استفاده از ماسک و همچنین سجاده و مهر شخصی اقامه شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.