سه جسد غرق شده در سد آزادی بیرون کشیده شدند

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : اجساد سه عضو یک خانواده که یکی پس از دیگری در سد آزادی در بعد ازظهر دیروز (سه شنبه) غرق شدند، ساعت‌های اولیه بامداد چهارشنبه از این سد پیدا و بیرون کشیده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یدالله شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : پس از اطلاع از حادثه بلافاصله با فرماندار دالاهو در محل سد حضور یافتیم و با هلال احمر استان جهت اعزام بهمن پرورش غواص کرمانشاهی هماهنگی‌های لازم انجام شد.

او گفت : با توجه به دردناک بودن حادثه و در جهت تسریع در عملیات جستجو، با هماهنگی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و امام جمعه پاوه نیز یک غواص از شهرستان مریوان در استان کرستان به منطقه اعزام شد.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: پس از حدود هفت ساعت جستجو، اجساد غرق شدگان از سد بیرون کشیده شد و از تلاش‌های این غواص‌های توانمند قدردانی می‌کنم.

شکری افزود: غرق شدگان سه برادر بودند که برای سیاحت به اطراف سد آزادی در شهرستان دالاهو رفته بودند که به دلیل ناآشنایی به فنون شنا هر سه نفر آنان جان باختند.

او افزود: با توجه به غرق شدن نفر اول، دو نفر دیگر نیز به کمک می‌روند که به دلیل نداشتن مهارت غرق شدند.

شکری گفت: این خانواده از اهالی بخش زمکان شهرستان ثلاث باباجانی هستند و به دلیل نزدیکی سد آزادی به این شهرستان، مردم به اطراف این سد سفر می‌کنند.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: مردم به هیچ عنوانی در حاشیه سد‌ها به ویژه سد آزادی و ازگله در محدوده این شهرستان شنا نکنند تا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.