کاهش یک سومی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان شرقی

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: نیرو‌های راهداری بر کاهش تردد مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان آذربایجان شرقی به یک سوم به صورت جدی نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:کاهش یک سومی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان شرقی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پنجم شهریور انجام می‌شود.

او  با اشاره به اینکه تردد بین شهری هموطنان با وسایل نقلیه شخصی از استانی به استان دیگر نیز تا پنجم شهریور ممنوع است، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مدت نظارت‌های میدانی و سیستمی بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان را تشدید کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت بر اجرای مصوبه اخیر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سفر‌های بین شهری ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری حساسیت ویژه‌ای دارد و این اداره کل بر رعایت ضوابط بهداشتی در مبدا، حین سفر و مقصد سفر سختگیرانه نظارت می‌کند.

علیزاده با تاکید بر رعایت دقیق این مقررات توسط دست اندرکاران حمل و نقل مسافر شامل شرکت‌ها و رانندگان ادامه داد: این اداره کل با استفاده از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی نیرو‌های عملیاتی بر تامین ایمنی و سلامت عملیات حمل و نقل در استان آذربایجان شرقی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار