همکاری ۱۰۰ نیروی بسیجی با کادر بهداشت و درمان خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از همکاری ۱۰۰ نیروی بسیجی با کادر بهداشت و درمان خراسان شمالی جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز فعالیت گروه‌های مردمی و بسیجیان برای کمک به کادر درمان خراسان شمالی در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد گفت: روز به روز تعداد موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر رو به افزایش است و برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار باید ماسک بزنیم و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید


او ضمن تاکید بر دوری از استرس افزود: افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند باید در ابتدا آرامش خود را حفظ کنند و استرس نداشته باشند و با مراجعه به پزشک به توصیه‌های تغذیه‌ای و بهداشتی عمل کنند.

هاشمی عنوان کرد:در فضای مجازی خبر‌های منفی بسیار شایع شده که این باعث استرس مردم و متشنج شدن افکار می‌شود بنابراین از مردم خواهشمندم به این اخبار توجه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که اکثر بیماران مبتلا به کرونا بهبود می‌یابند، گفت: آنچه که اهمیت دارد توجه به توصیه‌های پزشکان درخصوص تغذیه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از منابع معتبر خبری است.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.