جمع آوری تور‌های پرنده گیری هندیجان در فصل شکار پرندگان

در پی گشت زنی یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان در حوزه استحفاظی خود ۲ رشته تور پرنده گیری جمع آوری و یک قطعه کبوتر رهاسازی شد.

مصطفی حق زاده رئیس حفاظت محیط زیست هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان در پی گشت و کنترل حوزه استحفاظی موفق به جمع آوری ۲ رشته تور پرنده گیری و رهاسازی یک قطعه کبوتر شدند.

او افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل باز گیری (کوخه) در هندیجان افراد سود جو جهت به دام انداختن پرندگانی از قبیله کبوتر، قمری و بلدرچین اقدام به نصب تور در بین درختان می‌کنند و این پرندگان را به برای استفاده به عنوان طعمه جهت به دام انداختن پرندگان شکاری استفاده می‌کنند.

حق زاده اظهار کرد: در پی گشت زنی و کنترل یگان این اداره در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در حوزه استحفاظی، موفق به جمع آوری این ۲ رشته تور و رهاسازی یک قطعه کبوتر محصور شده در یکی از تور‌ها شدیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: از تمام دوستداران حیات وحش تقاضا دارم در صورت هرگونه تخلف صید و شکار به نزدیک‌ترین یگان حفاظت محیط زیست و همچنین اداره محیط زیست شهرستان هندیجان گزارش دهند تا طبق قانون با متخلفین برخورد میشود.

جمع آوری تور‌های پرنده گیری هندیجان در فصل شکار پرندگان

جمع آوری تور‌های پرنده گیری هندیجان در فصل شکار پرندگان

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.