جوانان غیور خوزستان برای حفظ تمامیت ارضی این مملکت جان بر کف ایستاده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان تشنه عدالت است، اما صف مردم از خائنین جداست و فرصت طلبان نمی‌توانند آسایش شهروندان را به خطر بیندازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تشییع شهید نظم و امنیت مالک رسولی نیک در شهر الهایی گفت: اینکه ما شاهد حضور باشکوه مردم متدین شهر الهایی و سایر مناطق استان در مراسم تشیع شهید مدافع امنیت در این ایام عاشورایی هستیم، نشان از ولایتمداری، ایمان و اعتقاد شما مردم شهید پرور است.

او افزود: استان خوزستان تشنه عدالت است، اما وفادار به انقلاب اسلامی، مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی است، خوزستان جایگاهی است که رهبر فرزانه انقلاب در آغاز دفاع مقدس در کنار شما عشایر و مردم عزیز از این خاک و وطن دفاع کرد و امروز در دفاع از امنیت بیشترین مشارکت را شما دارید.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ما خطاب به دشمنان این نظام و انقلاب می‌گوییم این امت وفادار به ولایت است و صف مطالبه به حق مردم این استان از صف منافقین و خائنین جداست و تا وقتی این شهدا، جوانان ولایی، عشایر غیور، ولایتمدار و شیعه که دَین خود را به اسلام ادا کردند، هستند دشمنان هرگز نمی‌توانند امنیت و آسایش مردم کشور و خوزستان عزیز را خدشه دار کنند.

آیت الله فراحانی اظهار کرد: کسی گمان نکند که می‌تواند از مطالبات مردم برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند، ما جوانان غیوری داریم که در دفاع از وطن، حرم و حفظ امنیت و تمامیت ارضی این مملکت جان بر کف ایستاده‌اند و امروز این شهید سند افتخار ما است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.