توخل: باید برای رویارویی با بهترین آرسنال ممکن، آماده باشیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی درباره بازی با آرسنال در لیگ برتر انگلیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی قبل از بازی با آرسنال، در مورد وضعیت لوکاکو اظهار داشت: ما هنوز یک جلسه تمرینی دیگر داریم، اما هفته سنگینی بود. او در تمرینات با گروهی بود که دیر به تمرینات اضافه شدند، بنابراین تا اینجا هفته‌ای به شدت سنگین را سپری کرده است. امروز، شدت تمرینات کمتر بود و فردا یک تمرین مهم قبل از بازی خواهیم داشت. امیدواریم او روز یکشنبه در زمین حضور داشته باشد و به نظر می‌رسد که چنین احتمالی وجود دارد. انتظار دارم ۵۰ یا ۶۰ گل تا قبل از زمستان بزند.

او افزود: من باور دارم که هر کسی به نقشی نیاز دارد. بازیکنانی که ما را ترک کردند، نقش مهمی در فصل پیش داشتند و جدایی آن‌ها اتفاق خوبی نبود. امیدواریم لوکاکو تکه گمشده ما باشد، اما در عین حال، ما سعی می‌کنیم که برای تمام مسائل در بازی‌ها راه حلی پیدا کنیم. ما هنوز هم می‌خواهیم که تیمی قدرتمند داشته باشیم و چنین چیزی به تلاش تیمی نیاز دارد. روملو آن شخصیت و ویژگی‌هایی که ما در خط حمله کم داشتیم را دارد. ما گروه خوبی داریم و مهم است که گروهی خوب و دموکراتیک باشیم. امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود.

توخل در مورد وضعیت چالوبا، گفت: چالوبا پیش فصل فوق العاده‌ای با ما داشت. او بازیکن سطح بالایی است و شخصیت فوق العاده‌ای دارد. او بسیار خوب از فرصتش بهره برد و بازی‌های بسیار خوبی در پیش فصل انجام داد، ۱۲۰ دقیقه مقابل ویارئال بازی کرد و ۹۰ دقیقه قدرتمند دیگر نیز مقابل کریستال پالاس داشت. منطقی است که او اینجا بماند. او بازیکنی است که می‌خواهیم حفظش کنیم. این یک هدیه نیست، این چیزی است که او لیاقتش را دارد. او شرایط خوبی دارد و این برای ما خوب است.

سرمربی چلسی درباره دربی لندن، بیان کرد: آن‌ها شروع کمی سختی داشتند و از نقطه نظر آن‌ها، بازی مقابل حریفی بزرگ از شهر خود می‌تواند کمک بزرگی باشد. این می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که آن‌ها در کنار هم بمانند و سعی کنند دوباره دل هوادارانشان را با یک بازی و نمایش قوی به دست آورند. پس ما باید برای بهترین ورژن آرسنال آماده باشیم. آن‌ها مربی، تیم و خرید‌های خوبی داشته و دارند، پس ما باید برای رویارویی با بهترین آرسنال ممکن آماده باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه تست کرونای کریستین پولیشیچ مثبت شده است. او در تمرینات نبوده و برای این بازی در دسترس نیست. زیاش و کانته هر دو دیروز تمرین کردند، در نتیجه ما فردا به تمرینی با شدت بیشتر نیاز داریم و فردا تصمیم می‌گیریم. در حال حاضر همه چیز بسیار مثبت است و به نظر می‌رسد که هر دو می‌توانند در لیست تیم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشند.

توخل درباره اینکه نامزد جایزه بهترین سرمربی سال یوفا شده، گفت: در مورد آن شنیدم، اما این مهم‌ترین چیز نیست. این جایزه شامل من، کادر فنی و تمام بازیکنان می‌شود. این یک تیم ورزشی است و همیشه همین طور خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار