هفته دوم لیگ برتر انگلیس؛

قدرت نمایی منچسترسیتی در ایستگاه دوم / پیروزی استون ویلا و توقف اورتون

هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شدند که پیروزی تیم‌های  منچسترسیتی و استون ویلا را به همراه داشت.

در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد برابر نوریچ به میدان رفت و موفق شد مهمان خود را با پنج گل در هم بکوبد.

ابتدا تیم کرول، بازیکن نوریچ در دقیقه ۷ بازی دروازه تیم خودی را گشود. سپس جک گریلیش خرید این فصل من سیتی گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

گلزنی‌های من سیتی نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و آمریک لاپورت در دقیقه ۶۴ گل سوم این تیم را زد. دقیقه ۷۱ نیز رحیم استرلینگ، مهاجم ملی پوش این تیم نتیجه بازی را ۴ بر صفر به سود شاگردان گواردیولا کرد و ریاض محرز در دقیقه ۸۴ پنجمین و آخرین گل آبی پوشان شهر منچستر را به ثمر رساند.

به این ترتیب من سیتی که در بازی اول برابر تاتنهام تن به شکست یک بر صفر داد، با قدرتنمایی در ایستگاه دوم اولین سه امتیاز فصل جدید را دشت کرد.

اورتون در زمین لیدز یونایتد برابر شاگردان مارچلو بیلسا به میدان رفت و   میزبان خود را با نتیجه ۲-۲ متوقف کرد.

ابتدا دومنیک کالورت لویین در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی اورتون را پیش انداخت، اما ماتیوژ کلیچ در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم دمارای گری در دقیقه ۵۰ گل دوم اورتون را زد، اما این بار  رافینیا در دقیقه ۷۲ گل مساوی شاگردان بیلسا را به ثمر رساند.

استون ویلا در ویلا پارک میزبان نیوکاسل بود و توانست با ۲ گل این تیم را با شکست بدرقه کند.

دنی اینگز در دقیقه ۳+۴۵ گل اول ویلا را به ثمر رساند و انور الغازی در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی اختلاف را دو برابر کرد.

کریستال پالاس و برنتفورد هم به تساوی بدون گل رسیدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار