مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه؛

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی در دومین بازی مرحله گروهی

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اسپانیا و تاهیتی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان اسپانیا و تاهیتی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "هایمانو فیلیپ تایارویی" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی توانست در دقیقه ۱۱:۵۰ گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما این گل دوام زیادی نداشت و "خاویر تورس" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا توانست در دقیقه ۷:۳۳ گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی "دیلان تراهیتیاری ماتاتیا پاما" و "دانیل تِوا زاورونی" توانستند در دقایق ۳:۱۳ و ۱:۴۵ گل‌های دوم و سوم تیم ملی کشورشان را به ثمر برسانند و نتیجه بازی را ۳ بر یک کنند.

در ثانیه‌های آخر این دیدار در بخش نخست "ریموند تهاو" توانست گل چهارم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را به ثمر برساند. در چند ثانیه آخر این دیدار در بخش نخست "لورنچ گومز لئون" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

بخش نخست این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی به پایان رسید.

بخش نخست دیدار اسپانیا - تاهیتی

بخش نخست دیدار اسپانیا - تاهیتی

در بخش دوم این دیدار، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا "دیوید" و "سالوادور ناوارو" توانستند گل‌های دوم و سوم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را در دقایق ۱۱:۰۱ و ۱۰:۱۴ به ثمر برسانند.

در دقیقه ۹:۲۵ "ریموند تهاو" توانست گل پنجم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را به ثمر برساند.

مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی "هیرائوری الیاس سالم" توانست در دقایق ۸:۱۸ و ۶:۲۳ گل‌های ششم و هفتم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را وارد دروازه تیم حریف کند.

در دقیقه ۵:۵۱ "ریدوان دریس" توانست یکی از گل‌های خورده تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را جبران کند.

در ثانیه‌های آخر این دیدار در بخش دوم "ریدوان دریس" توانست یک بار دیگر برای تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا گلزنی کند.

بخش دوم این دیدار با نتیجه ۷ بر ۵ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی به پایان رسید.

بخش دوم دیدار اسپانیا - تاهیتی

بخش دوم دیدار اسپانیا - تاهیتی

در بخش سوم این دیدار، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا "دومینگو کابرا آکوستا" و "سالوادور ناوارو" توانستند در دقایق ۹:۵۳ و ۹:۰۱ گل‌های ششم و هفتم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را به ثمر برسانند و بازی را ۷ - ۷ مساوی کنند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی "تتاویرا" توانست در دقیقه ۸:۰۰ گل هشتم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را وارد دروازه اسپانیایی‌ها کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی "دانیل تِوا زاورونی" - "تتاویرا" و "دیلان تراهیتیاری ماتاتیا پاما" توانستند در دقایق ۳:۰۲ - ۱:۵۵ و ۱:۴۰ گل‌های نهم - دهم و یازدهم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را به ثمر برسانند.

"دانیل تِوا زاورونی" توانست در دقیقه ۱:۰۱ گل دوازدهم تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی را وارد دروازه اسپانیایی‌ها کند.

در ۱۵ ثانیه آخر این دیدار در بخش سوم "تورس" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا توانست گل هشتم تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۱۲ بر ۸ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی به اتمام رسید.

بخش سوم دیدار اسپانیا - تاهیتی

بخش سوم دیدار اسپانیا - تاهیتی

اسپانیا - تاهیتی

اسپانیا - تاهیتی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار