فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکایی ها کودکان بیمار ما را تحریم کرده اند/ مشکل در تامین داروهای بیماران پروانه ای/ واکسن کرونا را از کشورهای مورد اطمینان تامین می کنیم

سردار سلامی گفت:کودکان مظلوم ما که به بیماری پروانه‌ای دچار هستند برای تامین دارو تحت تحریم ظالمانه و ناعادلانه‌ آمریکایی‌ها قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست قرارگاه امام رضا (ع) کرمان گفت: صبر و ایستادگی و استقامت کادر درمان در میان این مخاطره جدی، نزدیک و دردناک یک میدان آزمون پر افتخار و تاریخی برای جامعه پزشکی، جامعه بهداشت و درمان ما است و واقعاً هیچ چیزی کمتر از حضور سربازان و فرماندهان در خطوط مقدم دفاع مقدس کم ندارد شاید این به فداکاری بیشتری نیاز دارد که انسان دقیقاً جان خودش را برای احیای جان دیگری در معرض خطر قرار می‌دهد.

اوافزود: نکته مهمی که وجود دارد کشور ما از همه کشور‌های جهان متمایز و متفاوت می کند یعنی ما در عین حالی که در معرض این بیماری مرموز و پیچیده جهانی هستیم از تمام پیامد‌های فیزیولوژیک، اقتصادی و اجتماعی آن رنج می‌بریم و در عین حال در معرض شدیدترین و فشرده‌ترین تحریم های جهانی هم هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما نمی‌توانیم از پول این ملت که در بانک‌های کشور‌های دیگر به وسیله آمریکا بلوکه شده برای تهیه دارو و اقلام دارویی استفاده کنیم و کودکان مظلوم ما که مثلاً به بیماری پروانه‌ای دچار هستند تحت تحریم ظالمانه و ناعادلانه‌ آمریکایی‌ها هستند.

سردار سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکایی‌ها همواره در آرزوی فلج سازی ملت ما حتی در شرایط کرونایی حاکم برجهان هستند گفت: ملت ایران اعتمادی به کشور‌هایی که چنین آرزویی را در سر می‌پرورانند ندارد لذا واکسن مورد نیاز خود را از کشور‌هایی که از سلامت واکسن آن‌ها اطمینان و آگاهی داریم و یا در کشور خودمان تولید شده است، تامین می‌کنیم.

اوافزود: ما یک تفاوت با همه عالم داریم که در تقاطع سه پدیده خطرناک ایستاده‌ایم یکی بیماری کرونا است فصل مشترک ما و همه جهان است وبعدی تحریم فشرده و ناعادلانه جهانی است که برای کشور ما وجود دارد و دیگری یک عملیات روانی سخت که مردم ما را تحت هجوم قرار داده است وشما این روز‌ها می‌بینید این فشار عملیات روانی به شکلی است که شما هر کار مثبتی انجام می‌دهید و سیمای هر خدمتی را تغییر می‌دهند ودشمن می‌خواهد جای خبیث و طیب را عوض کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت:ما یاد گرفته ایم وقتی سه عنصر در این جامعه به هم پیوند بخورند از هر بحرانی عبور کنیم، این سه عنصر شامل یک اسلام به عنوان مکتب ودوم رهبری و سوم مردم هستند.

اوافزود: شما در استانی هستید که متعلق است به کریمان و استانی که یک شهید نام آور و پر افتخار جهانی به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارد که معروف و شناخته شده است وآن شهید میان این مردم بزرگ شده است با فرهنگ این مردم خو گرفته است و این نشان می‌دهد مردم کرمان همین خصوصیات را دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار