یزدانی: کار با مجیدی را دوست دارم / رقم قراردادم معمولی است

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: علاقه‌مند به حضور در استقلال بودم و کار با فرهاد مجیدی را دوست دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: نمی دانم جزء کدام درجه بندی بودم. در روز‌های اخیر مسافرت بودم و دیشب به تهران رسیدم. پس از صحبت با فرهاد مجیدی قراردادم را تمدید کردم.

او ادامه داد: بعد از بازی با سپاهان اعلام کردم که با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. قرار بود در استقلال بمانم و دوست داشتم در این تیم ماندگار شوم. به ویژه این که کار با فرهاد مجیدی را دوست دارم.

یزدانی گفت: خوشبختانه سرمربی تیم پس از چند سال تیم را بسته و هدف همیشه کسب قهرمانی است. امیدوارم امسال به جام برسیم. باید بگویم شرایط استقلال خیلی سخت‌تر از باشگاه‌های دیگر است. یک سری کمبود داریم که به مددی و مجیدی ارتباط پیدا نمی‌کند. ما کمپ و زمین تمرین مناسبی نداریم و باید این موضوعات ریشه‌ای درست شود. ده ها مربی و مدیر عامل هم عوض شود، باز همین است. مدیران و مربیان درگیر نقل و انتقالات هستند و فرصت ندارند به دنبال زمین تمرین دیگری باشند.

مدافع استقلال گفت: تیم الهلال بسیار خرج کرده است و انگار فیل و فنجان می‌خواهند با یکدیگر بازی کنند. غیرت ایرانی فقط می‌تواند مقابل الهلال را بگیرد و ما هم همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

یزدانی گفت: رقم قراردادم را در سه سال اخیر حاضرم پخش کنم که نسبت به بازیکنان دیگر چه رقمی را دریافت کردم. رقمی را به مجیدی و باشگاه اعلام نکرده بودم. در دو سال اخیر برای استقلال مجانی بازی کردم و قرارداد امسالم را هم می‌توانند بررسی کنند. رقم معمولی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار