اختصاص اعتبار برای تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای گیلانغرب

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گیلانغرب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گیلانغرب با اشاره به ایثار و مقاومت مردم غیور این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای تامین تجهیزات، مربی، مواد اولیه و سرمایه گذاری در راستای مهارت آموزی متناسب با ظرفیت‌های شهرستان گیلانغرب هزینه می‌شود.

او همچنین از تهیه سند جامع با جهت گیری آموزش رشته‌های تخصصی روز برای گیلانغرب خبرداد و افزود: شهرستان گیلانغرب پایلوت ملی آموزش برای برخی طرح‌های اساسی خواهد بود.

هاشمی آمادگی سازمان فنی وحرفه‌ای را برای آموزش مشاغل فنی خانگی با بکارگیری روش‌های نوین و محوریت زنان تحصیلکرده خانه دار اعلام کرد و بیان داشت: بازنشستگان نیز می‌توانند از آموزش‌های فنی مهارت برخوردار شوند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همچنین خواستار استاندارد سازی مهارت‌های لازم در بخش معادن قیر طبیعی در گیلانغرب شد و ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات در این بخش باتوجه به پتانسیل‌های شهرستان است.

گفتنی است : ۵ کارگاه آموزش مهارت در مرکز فنی و حرفه‌ای گیلانغرب فعالیت دارند و از ابتدای سالجاری ۳۱ هزار نفر ساعت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مرکز فنی وحرفه‌ای آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.