سرمدی در اخطاری؛

تصمیم‌گیری‌ها در سازمان غذا و دارو به سمت بخش خاصی هدایت شده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به بیان انتقاداتی درباره بروز تعارض منافع در سازمان غذا و دارو و تحت الشعاع قرار دادن تصمیم گیری ها پرداخت.

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث سرمدی واله نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر اصل ۳ قانون اساسی گفت: تعارض منافع در وزارت بهداشت و معاونت‌های تحت امر آن به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: ذی نفعان و فعالان صنعت غذا و دارو در معاونت های اصلی وزارت بهداشت مشغول به کار هستند. فعالان این صنعت نباید در پست‌های کلیدی باشند، ولی همواره پست‌های کلیدی این سازمان را ذی نفعان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  در ادامه خاطر نشان کرد: از طرف دیگر حضور مقامات سازمان غذا و دارو بین بخش خصوصی و دولتی باعث شده جهت گیری تصمیمی گیری‌ها به سمت بخشی خاص هدایت شود و باید این تعارض منافع در وزارت بهداشت کنترل شود، زیرا دو مقوله غذا و دارو از نیازهای اساسی کشور است.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به این اخطار گفت: این اخطار وارد نیست، زیرا اخطار باید خطاب به هیات رئیسه مجلس باشد و این مسائل باید در جمع موافقان و مخالفان گفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار