روح‌الامینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

عبدالملکی پختگی و اشراف درباره وزارت کار را ندارد

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: عبدالملکی به محل یعنی وزارت کار اشراف ندارد و آنجا محل سیاست‌گذاری و نظریه‌پردازی نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در مخالفت با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم گفت: شاید آشنایی من با آقای عبدالملکی به سال ۹۴ در هیئت گزینش اصولگرایان برسد که جداً تلاش کردیم چند جوان از جمله وی در لیست حضور پیدا کنند. مخالفت ما از روی دلسوزی است ضمن تکریم وی و سرداران راهبردی مثل آقای وحیدی و ضرغامی یا امیر آشتیانی و رستم قاسمی به صراحت اعلام کردند که از حرفهای آقای عبدالملکی قانع نشدم.

وی افزود: عبدالملکی به محل یعنی وزارت کار اشراف ندارد و آنجا محل سیاست‌گذاری و نظریه‌پردازی نیست. این وزیر پیشنهادی شاید به عنوان داور برنامه میدان خوب درخشیده است اما لزوماً برای وزارت مناسب به شمار نمی رود.

روح‌الامینی اظهار کرد: فعالیت در کمیته امداد واقع وزارت کار متفاوت است. مسئولیت انتخاب وزرای پیشنهادی با مجلس و پیشنهاد آن با رئیس جمهور است. طبق قانون اساسی وزیر یا رئیس جمهور باید در مقابل مجلس پاسخگو باشد نه معاون اول یا معاونین دیگر رئیس جمهور منتخب.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار کرد: عبدالملکی پختگی و اشراف درباره وزارت کار را ندارد. من از او درباره صنعت دارو که ۶۰ درصد آن در شستا هست و همچنین درباره اتفاقات یک و نیم سال گذشته واردات و یک و نیم سال پیش رو پرسیدم که پاسخ قانع کننده ای نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار