بسطامی در موافقت با وزیر پیشنهادی کار:

عبدالملکی مصداق بارز نیروی جوان انقلابی برای حل معضلات بیکاری است

نماینده ایلام در مجلس گفت: برای حل معضلات بیکاری در کشور یک نیروی جوان انقلابی لازم است و عبدالملکی مصداق بارز آن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار تعاون و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم گفت: رهبری در آغاز سال دوم مجلس شورای اسلامی فرمودند این مجلس باید به اشتغال معیشت و اقشار آسیب پذیر و توجه کند. مخاطب این مسائل وزارت کار است که از هفت معضل بزرگ امروز، ۴ مورد آن در حوزه این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: مهمترین معضلات کشور بیکاری، اقشار آسیب پذیر و صندوق‌های بازنشستگی است و برای حل آنها یک نیروی جوان انقلابی لازم است و عبدالملکی مصداق بارز آن به شمار می‌رود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: عبدالملکی با عملکرد مثبتش در حوزه اشتغال و کارآفرینی و صندوق بازنشستگی توفیق پیدا کرده و تحصیلات اقتصاد و مدیریت و همچنین تجربه ارزنده اش زبانزد کشور و همسایگان است. با تدبیر ریاست‌جمهوری عبدالملکی باید به معضلات کشور پایان دهد. این وزیر پیشنهادی با نیم درصد از اعتبارات کشور توانست ۳۰ درصد از اشتغال را در کشور ایجاد کند و در طول چهار سال بیش از ۶۹۳ هزار شغل را در کشور ایجاد کند.

بسطامی گفت: وزیر پیشنهادی کار در کمیته امداد الگوی به جهان داد که سازمان کار بین الملل، آن الگو را به دیگران پیشنهاد کرد. عبدالملکی ید طولایی در صندوق اقتصادی و بازنشستگی و حوزه کار به مسائل اجتماعی و خدمت به محرومان دارد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اطمینان دارم که وزیر پیشنهادی کار در اشتغال موفق است و او بود که از سوی امام انقلاب به عنوان یک جوان عضو هیئت امنای کمیته امداد شد و شب و روز در کنار محرومان و مردم بوده و اشراف کامل به وزارت کار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
عالیه دکتر ملکی
آخرین اخبار