بنتو: تمرکزمان روی برتری در بازی‌های پیش رو است

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره شرایط مختلف پیرامون تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی که رقیب ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است، بیان کرد: هدف ما این است که خوب بازی کنیم و در مسابقات کنترل قدرتمندی داشته باشیم. ما آماده شده ایم و تمرکز داریم تا در بازی‌های پیش رو به برتری دست پیدا کنیم.

او افزود: ما بازیکنانی را انتخاب کرده ایم که تعادل خوبی به ترکیب ما بدهند. آنالیز تیم‌های حریف آماده است و می‌دانیم با چه تیم‌هایی به لحاظ کیفی روبه‌رو خواهیم شد. ما نقاط قوت و ضعف حریفان را آنالیز کرده‌ایم. در بازی‌های این دوره که برابر تیم‌های ملی عراق و لبنان برگزار می‌شوند، هر ۲ تیم مربی خود را تغییر داده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: عراق تیم خوبی است که می‌تواند از تاکتیک‌های متنوع استفاده کند. ادووکات مربی باتجربه‌ای است و بازی با آن‌ها به نظرم سخت و دشوار خواهد بود. به همین دلیل ما آماده شدیم تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

بنتو اظهار داشت: مسابقات انتخابی همیشه دشوار خواهند بود و مسیر سختی پیش روی تیم‌ها است. ما به خودمان باور داریم و می‌دانیم که می‌توانیم به خوبی برای این مسابقات آماده شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار