خبرخوش به متقاضیان مسکن ملی

پیام شما شهروندان عزیز در مورد متقاضیان مسکن ملی، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد متقاضیان مسکن ملی ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام، وقت بخیر، خواهش می‌کنم به مشکلات ما متقاضیان مسکن ملی رسیدگی کنید، با این نحوه دریافت آورده از جانب شرکت عمران، امکان تکمیل وجه برای هیچ کدام از متقاضی‌های واقعی مسکن ملی نیست.


سلام. الان چند روز متوالی هست که سایت مسکن ملی برای ثبت نام وام ودیعه مسکن بالا نمی‌آید. این هم تو اوج گرفتاری مردم برای تمدید قراردادها.


سلام الان یک هفته است می‌خواهیم ثبت ملک کنیم و برای وام ودیعه ثبت نام کنیم سایت‌ها مشکل پیدا کرده است. لطفا پیگیری کنید.

مسکن ملی

با سلام و احترام اینجانب در طرح مسکن ملی پردیس ثبت نام کرده ام و بعد از پرداخت دو قسط در مجموع مبلغ هفتاد میلیون تومان پرداخت کرده ام مسئولان بانک گفتند مبلغ هشتاد میلیون دیگر باید متقاضیان پرداخت کنند در غیر اینصورت از سامانه حذف و پولشون عودت داده خواهد شد. بنده که توان پرداخت این مبلغ را نداشتم حضوری به طرح مسکن شهر پردیس رفتم و انصراف دادم و مسئول مربوط گفت یک ماهه پول عودت داده خواهد شد و مبلغ بیست میلیون که هنوز از حساب بانک مسکن برداشت نشده را هفته دیگه برداشت کنید. آخر هفته بعد از گذشت ۵ روز از انصرافم آن مبلغ هم بانک برداشت زدخواهش می‌کنم پیگیری نمایید.


سلام وقت بخیر لطفا در مورد مسکن ملی شیراز پیگیری کنید با گذشت دو سال اصلا پروژه‌ای شروع به کار نکرده است. کسانی که دیر ثبت نام کردن و افتادن شهر صدرا اونا یک مرحله از ما جلو‌تر هستند.


سلام. برای واریز اقساط معوقه مسکن مهر. وام مسکن مهر ما ۲۰ میلیون تومان بود. حدودا ۱۸ میلیون تا این ۷ سال پرداخت کردیم، اما وقتی به بانک مراجعه کردیم گفتن که ۲۳ میلیون دیگر باید پرداخت کنید. گفتن که تعاونی آن سودی که بابت وام قرار بوده به بانک تحویل بده پرداخت نکرده و بانک هم مطالبه خودش را به اقساط پرداخت کننده وام که همون مردم هستند اضافه می‌کند. من از اصفهان پیام می‌دهم و بانک ملی شعبه نظر اصفهان این پاسخ را به من داد. لطفا رسیدگی کنید.


سلام وقت بخیر من از متقاضیان مسکن ملی هستم در شهر جدید پردیس. برای پروژه ساخت دو بار واریزی ۴۰ میلیون تومانی داشته جمعا به مبلغ ۸۰ میلیون تومن. امروز شرکت عمران شهر پردیس پیام داده که ۸۰ میلیون باید تا ۶ خرداد سال جاری واریز انجام شود. در حالی که پیشرفت کار پروژه خوده من فقط فونداسیون انجام شده است لطفا پیگیری فرمایید.


سلام وقت به خیر
لطفا راجع به انعکاس مشکل بوجود آمده در طرح اقدام ملی مسکن (شهر جدید پردیس) برای نزدیک به ۳۰۰۰ متقاضی اقدام فرمایید.


با سلام لطفا به اتحادیه املاک مسکن سراسر کشور ابلاغ فرمایید که کلیه مستاجران طبق ستاد ملی مبارزه با کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ حق جابجایی ندارند و هیچ صاحبخانه‌ای حق دستور تخلیه و اجاره بهای بیش از بیست درصد را ندارد لطفا پیگیری فرمایید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در موردمتقاضیان مسکن ملی را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

 

مهمترین وعده مسکنی دولت سیزدهم ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است که البته در ابتدا باید پرونده ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی را هم پیگیری کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار