بازگشت جام به خوزستان، اولین ماموریت ویسی

عبدالله ویسی پس از ۱۸ سال به تیم فوتبال فولاد خوزستان بازگشت و جایگزین جواد نکونام شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی ۵۰ ساله فوتبال ایران پس از جدایی و استعفا از تیم دسته اولی خیبر خرم آباد، پس از گذشت چند ماه به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم فولاد خوزستان را بر عهده گرفت، تیمی که این سرمربی سابقه قهرمانی با آن به عنوان کمک مربی را در کارنامه دارد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان ۱۸ سال پیش به عنوان مربی موفق شد در اولین قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

ویسی ۶ سال پیش موفق شد تیم فوتبال استقلال خوزستان را در فصلی فراموش نشدنی قهرمان لیگ برتر کند و نام خود را در تاریخ لیگ برتر ماندگار کند. این سرمربی خوزستانی کار سختی را در فولاد خوزستان خواهد داشت چرا که در حال حاضر فولادی‌ها بسیاری از بازیکنان اصلی خود را از دست داده اند و ویسی برای جایگزین کردن این بازیکنان در تیم خود، کار سختی را پیش رو دارد.

عبدالله ویسی که پس از قهرمانی در استقلال خوزستان چندان نتایج خوبی در تیم‌های بعدی خود کسب نکرد اکنون در فولاد می‌تواند باز هم به دوران اوج خود بازگردد و حتی فولادی‌ها را نیز به جمع تیم‌های مدعی کسب قهرمانی لیگ بازگرداند.

ویسی اکنون پس از هدایت تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان، پیکان تهران، سپاهان اصفهان و چند تیم دیگر به فولاد آمده و با این تیم باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد حضوری که وظیفه این سرمربی را سخت‌تر می‌کند.

ویسی در اولین مسابقه در دیدار سوپرجام فوتبال ایران باید به مصاف یحیی گل محمدی و پرسپولیس برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار