افتتاح ۲ طرح مخابراتی با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد ریال در روستا‌های مهاباد

رئیس اداره مخابرات مهاباد از افتتاح ۲ طرح مخابراتی با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد ریال در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سیدخضر سیدمحمدی رئیس اداره مخابرات مهاباد در آیین افتتاح ۲ طرح مخابراتی در روستا‌های مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: افزایش پهنای باند از ۱۰۰ به هزار مگابیت در روستای "قزلقوپی" با ۵۵۰ میلیون ریال هزینه و بهینه سازی مسیر انتقال دیتا در روستای "حاجی خوش" با ۳۰۰ میلیون ریال امروز در این شهرستان افتتاح شد.

سیدمحمدی اضافه کرد: توسعه ۱۶۰ پورت اینترنت پرسرعت تلفن ثابت با ۱۴ میلیارد ریال هزینه در روستای "دریاس" و افزایش پهنای باند از ۱۰۰ به هزار مگابیت در همین روستا با ۵۵۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌های مخابراتی روستایی بود که با هدف ارتقا و توسعه اینترنت پرسرعت در این منطقه اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته در کشور اقدامات اساسی در حوزه اینترنت روستایی در مهاباد انجام شده است، تصریح کرد: هم اکنون ضریب برخورداری روستا‌های مهاباد از میانگین استانی بالاتر و به حدود ۹۲ درصد رسیده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۱۹ طرح خدماتی، ورزشی، عمرانی و مخابراتی با هزینه بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.