سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان مترو ممنوع است

عبدالله پور گفت:ورود آقایان به قسمتی که مخصوص بانوان در مترو در نظر گرفته شده، ممنوع است و باید این حریم حفظ شود.

علی عبدالله پور سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ورود آقایان به قسمتی که مخصوص بانوان در مترو در نظر گرفته شده است ممنوع است و باید این حریم حفظ شود البته شهروندان همکاری لازم را در این خصوص دارند و کمتر پیش آمده که این موارد را شاهد باشیم.

وی ادامه داد:متصدیان سکو‌ها در صورت مشاهده ورود آقایان به قسمت مخصوص بانوان سریعا تذکر لازم را می‌دهند و فرد را از قسمت بانوان به قسمت آقایان راهنمایی می‌کنند، در همان تعداد محدود که این اتفاق رخ می‌دهد، اغلب دستفروشان نوجوان و آقا هستند که آن‌ها هم توسط متصدیان سکو به قسمت آقایان انتقال داده می‌شوند.

عبدالله پور با بیان اینکه تاکنون اعتراضی از سوی شهروندان در این باره به اعلام نشده،گفت:مسافران هم در کنار متصدیان سکو در صورت مشاهده چنین موردی به فردی که این حریم را حفظ نکرده تذکر لازم را می‌دهند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
دستفروشان به قسمت آقایان منتقل می شوند ، دستفروش های خانم به قسمت آقایان می آیند و پلیس مترو هم نمی تواند یا نمی خواهد دستفروشان را جمع کند تا تهران هم شهری بدون گدا شود ! واقعا در این ۸ سال چی تغییر کرده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
من خودم بعد از مدتها تفکر به این نتیجه رسیدم که خانمای بدحجاب بمراتب از گرگ و پلنگ درنده تر و ترسناکترن چون تا اونجایی که تیغشون میبره تحریک و وسوسه میکنن و بعد که یکی فریب خورد و بهشون تجاوز کرد تا تیکه تیکه اش نکنن آروم نمیشن و قاضیای مام یک کلمه راجب به حجاب تجاوز شده نمیپرسن و فی الفور حکم اعدام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
ورود خانم به واگن آقایان چی ؟
آخرین اخبار