رضایی: سنگربان چهارم یا اول بودن در تیم استقلال برایم فرقی نمی‌کند

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال استقلال گفت: برایم مهم نیست گلر اول یا چهارم باشم، زیرا فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی، دروازه بان جدید تیم فوتبال استقلال گفت: دیروز اولین تمرین تیم برگزار شد و خیلی لذت بردم. باعث افتخارم بود که زیر نظر فرهاد مجیدی و دیگر دروازه‌بانان تمرین کردم و امیدوارم روز به روز خودم را ارتقا دهم و پیشرفت کنم.

او افزود: فرهاد مجیدی و برادرش به من لطف دارند و یکی از دلایلی که خیلی سریع قراردادم را با استقلال امضا کردم به خاطر برادران مجیدی بود و از کنار بودن با آنها لذت می برم. در چند روز اخیر خیلی صحبت از این بود که اگر حسینی و مظاهری در تیم بمانند تکلیف من چه می شود. برای من افتخار است کنار مظاهری و حسینی بازی کنم و دیروز به مظاهری گفتم که تمرین کنار آن ها را دوست دارم و برایم مهم نیست دروازه‌بان اول باشم چهارم. برای من کمک به تیم مهم است و فکر می‌کنم دروازه‌بان چهارم استقلال بودن، خیلی با ارزش است. 

رضایی بیان کرد: بعید می دانم به دلیل مشکلات از استقلال بروم چون در این تیم آرامش دارم و خوشحال هستم. قطعا در استقلال می مانم مگر اینکه اتفاق ویژه ای رخ دهد که بعید می‌دانم. در چند روز اخیر خیلی انرژی گرفتم. رقابت در تیم وجود دارد اما اولویت اول من احترام است. من همیشه به حسینی و مظاهری احترام گذاشتم و تا حدی الگوی من بوده اند و امیدوارم بتوانم در کنار آن‌ها کار کنم.

رضایی افزود: اولویت  اول من تمرین خوب است اما هر زمان در دروازه استقلال قرار بگیرم به طور حتم تمام توانم را به کار می گیرم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار