یزدی خواه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش:

وزیر پیشنهادی ورزش در حوزه‌های ورزشی لاکچری فعال بوده است/ به ما توصیه کردند به سجادی رای اعتماد بدهیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل مخالفت خود با وزیر پیشنهادی وزرش پرداخت.

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی برای حوزه ورزش ما افتخار آفرینی کرده و برای ایشان احترام قائلم.

وی ادامه داد: آقای سجادی در مجلس نهم هم معرفی شدند و با مخالفت ۱۳۷ نفر و ۸۶ موافق رای اعتماد به آن‌ها تعلق نگرفت و از این تاریخ به بعد کار شاخصی از آن‌ها ندیده ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با تاکید بر اینکه در مدیریت ایشان بحث زیادی است توضیح داد: او حتی موفق نشد کرسی ریاست فدراسیون دو و میدانی را کسب کند. دولت سیزدهم دولتی مردمی و قوی است که می‌خواهد برای طبقات محروم خدمات ویژه داشته باشد.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: وزیر پیشنهادی ورزش در حوزه‌های ورزشی لاکچری فعال بوده و در سه‌های اخیر در بزرگ ترین پروژه مالی خاورمیانه یعنی ایران مال فعالیت می‌کرده است. ایشان که می‌خواهد کار ورزش کند و بچه جنوب شهر نیز هست چرا به سمت باشگاه‌های ورزشی نرفت؟ روحیه ایشان اشرافی گری است.

وی خاطر نشان کرد: ما یک شورای عالی تربیت بدنی تشکیل دادیم که ۹ وزیر و رئیس جمهور عضو این شورا است و دبیر این شورا وزیر ورزش و جوانان است و هنوز این شورا تشکیل نشده و در توان آن‌ها نمی‌بینیم که بتواند این شورا را احیا کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس خاطر نشان کرد: این روز‌ها خیلی‌ها به ما سفارش کرده اند که به سجادی رای بدهیم و با این وضعیت وقتی رای بیاورد بدهکار خیلی‌ها خواهد شد و نخواهد نتوانست مدیریت کند. علاوه بر این سابقه ایشان در حوزه ورزش است و در حوزه جوانان تجربه ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار