مدیرعامل شهرخودرو: منصوریان هنوز سرمربی نشده است/ رحمتی جواب پیام‌های ما را نمی‌دهد

مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره وضعیت سرمربیگری این تیم مشهدی توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سرمربیگری این تیم مشهدی اظهار کرد: با هیچ کدام از گزینه‌ها نتوانستیم به توافق برسیم و امیدوارم تکلیف سرمربی تیم ما تا آخر هفته مشخص شود.

معمایی درباره اینکه شنیده می‌شود علیرضا منصوریان سرمربی تیم شهر خودرو شده است، گفت: منصوریان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ما است، اما هنوز سرمربی نشده است.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه حضور مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو منتفی شد، بیان کرد: ما هنوز موفق نشدیم با رحمتی صحبت کنیم. رحمتی به پیغام‌های ما جواب نمی‌دهد و من به مشهد آمدم تا با رحمتی صحبت کنم، اما او به تهران آمده است و این مربی را پیدا نکردیم.

او درباره  اینکه اموال باشگاه شهر خودرو را مسئولان استان خراسان رضوی تحویل دادند، گفت: بله، اموال تحویل داده شد و مشکلی در این باره نداریم.

معمایی درباره اینکه حدود ۳ میلیارد تومان مبلغ فسخ قرارداد علی نعمتی و امین قاسمی نژاد بوده است، اظهار کرد:  این موضوع بین بازیکن و باشگاه است و ما نمی‌توانیم مبلغ رضایت نامه را بگوییم. به هر حال این ۲ بازیکن پولی دادند و از شهر خودرو جدا شدند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه هواداران نگران جدایی ستاره‌ها هستند، گفت: رحمتی از قبل قولش را به نعمتی و قاسمی نژاد داده بود که آن‌ها می‌توانند جدا شوند. زمانی که بازیکنان ما را هوایی می‌کنند دیگر آن‌ها برای ما بازیکن نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار