پاسخگویی به ۹۵ درصد پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: ۹۵ درصد پیام‌های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ طی ۷۲ ساعت اولیه از پاسخگویی مطلوب برخوردار بوده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاظم پور کویر سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پاسخگویی به موقع و هوشمندانه به دغدغه‌های شهروندان در حوزه مسائل شهری منجر به اعتماد بیشتر به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

او با بیان اینکه پیام‌های دریافتی با جدیت پیگیری و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان می‌رسد، افزود: در مرداد ماه امسال حدود ۵۷ هزار ارتباط از طریق درگاه‌های ده گانه با مرکز ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از ۴۲ هزار مورد به تماس‌های ورودی اختصاص دارد.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: در این بازه زمانی به ۹۵ درصد از پیام‌های دریافتی و ثبت شده شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی ۷۲ ساعت اولیه با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ و به همت معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد پاسخگویی مطلوب شده است.

پور کویر فوریت را در اولویت بندی رسیدگی به پیام‌های شهروندان امری مهم دانست و بیان کرد: بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ درخواست مردمی توسط کارشناسان مجرب در لحظه تماس پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

او تصریح کرد: دو درصد از پیام‌های دریافتی به دلیل مرتبط نبودن درخواست به حوزه کاری شهرداری، قابل پیگیری نبوده که راهنمایی‌های لازم در خصوص این دسته از پیام‌ها به شهروندان صورت گرفته است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد تاکید کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و ساز‌ها و رفت و روب، سه درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی مرداد ماه ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.