رفع نقاط بحرانی آب‌های سطحی شهر آبادان

سرپرست شهرداری آبادان از آغاز به کار عملیات رفع نقاط بحرانی آب‌های سطحی شهر آبادان در هفته آینده خبر داد.

علیرضا بچاری سرپرست شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مدیران شهرداری و مردم ، مواجهه با بارندگی های فصل پاییز و روان شدن آب باران در معابر و گرفتگی مجاری دفع آب های سطحی بوده و امسال پیش بینی و اقدامات خوبی برای کنترل و مدیریت این مسئله صورت خواهد گرفت.

او افزود: پس از کارشناسی های به عمل آمده ، ۴ نقطه بحرانی دارای مشکل شناسایی شده که از هفته آینده برای رفع مشکلات این نقاط تمهیداتی در نظر خواهیم گرفت.اقدامات شامل احداث سپتیک ، لوله گذاری و نصب پمپ خواهد بود.

بچاری تصریح کرد: این چهار نقطه در میدان سده به سمت خیابان بهمن  ۲۲ ، میدان طیب به سمت رودخانه بهمنشیر ، ایستگاه۱۱ به سمت خیابان بهار ۹۸ و ضلع جنوبی سه راهی  زیارتگاه سید عباس به سمت رودخانه بهمنشیراست که در برنامه ما برای آماده سازی و مقابله با آبگرفتگی های معابر قرار گرفته اند.

سرپرست شهرداری آبادان یادآور شد: علاوه بر این از روزهای قبل کار لایروبی مجاری روباز دفع آب های سطحی نیز در مناطق مختلف از جمله در منطقه دو آغاز شده و در شهریورماه روند لایروبی ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.