پیام‌های دریافتی در ششم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از کارمزد بی‌ضابطه بانک‌ها تا عدم پذیرش در آزمایشگاه‌های کرونا

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۶ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ششم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام. دوز دوم واکسن اسپوتنیک روسی به هیچ عنوان موجود نیست و زمان تزریق دارد به پایان میرسد. لطفا رسیدگی کنید.


سلام. امروز رفتم بانک تجارت حسابی را که چهار سال قبل با مبلغ۲۵۰۰۰تومان برای ضمانت باز کرده بودم راببندم گفتند حسابتان به خاطر عدم کارکرد مسدود شده وموجودی آن هم به عنوان کارمزد بانک برداشته شده است. ممنون میشم پیگیری کنید.


با عرض سلام من از شهرکرد مزاحمتون میشم ما در باجه‌ی کارت شارژ اتوبوس واحد‌های درون شهری هستیم و خیلی در خطر ابتلا به بیماری کوید۱۹ هستیم سازمان اتوبوس رانی و شهرداری در زمینه ماسک و موادضدعفونی با ما از اول به الان همکاری نکرده و خودمان هزینه کرده ایم و الان هم در زمینه تزریق واکسن برای ما باجه دار‌ها امروز و فردا می‌کنند در صورتیکه کل رانندگان سه هفته هست واکسینه شده اند. خواهشمند است پیگیری کنید تا بلکه به گوش مسولین برسد و برای ما فکری کنند.


سلام. با وجود ممنوع بودن عبور تریلی و کامیون از داخل روستای دزگ از توابع زیرکوه خراسان جنوبی که به دلیل کم بودن عرض جاده، خاکی بودن جاده، و آسیب‌های فراوانی که به بدنه‌ی روستا و بخش کشاورزی وارد شده، اما همچنان عبور آن‌ها از روستا قطع نشده که هیچ، راننده‌ها هر روز با مردم دعوا و بحث دارن و مردم را تهدید به ضرب وشتم در خارج از روستا می‌کنند. از مسئولین خواهشمندیم فکری به حال روستا بکنند.


با سلام، لطفا درمورد کارمزد بانک‌های نظامی که باهم ادغام شده هم پی گیری شود جهت انتقال به حساب بانک ادغامی کارمزد کم می‌شود.


سلام و خسته نباشید. من تولید کننده هستم می‌خواستم خواهش کنم اقساط بانک‌ها رو به تعویق بیندازید. واقعا هر روز تماس بانک‌ها و فشار پشت فشار بانک‌ها جهت پرداخت اقساط خیلی سخته.


سلام. در وزارت نیرو و به طور قطع در شرکت برق ابتدا دوست و آشنا را بدون برگزاری آزمونی که به اطلاع عموم رسیده باشد به عنوان پیمانکار جذب می‌کنند بعد از ۲ سال با مکاتبات خاص و هدف دار دنبال راه فراری برای تبدیل وضعیت میافتند که با توجه به اینکه در توانیر رابطه بازی غوغا می‌کند به نتیجه می‌رسند. لازم به ذکر است حتی دانشجویان برتر داتشگاه‌ها رو بدون آزمون جذب میکنند که لازم است مطابق نظر دبوان عدالت اداری و سازمان امور استخدامی در آزمون سنجش شرکت کنند. استدعا دارم پیگیری کنید تا حق افراد عادی ضایع نشود.


سلام خسته نباشید من از زنجان مزاحمتون می‌شوم تو شرکت جواب آزمایش کرونای همکارم مثبت شده رفتیم آزمایش گفتند برید چندروز دیگر مراجعه کنید. آیا با این روش می‌توان با کرونا مقابله کرد.


سلام. پمپ بنزین ۱۰۴ سنگ بست بین راه فریمان_مشهد پول اضافی بابت بنزین ثبت می‌کند و مشتری مجبور به پرداخت می‌شود لطفاً پیگیری کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار