بسته اخبار حوادث امروز ۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری موبایل قاپ در محمودآباد / کشف دارو‌های تاریخ گذشته در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق موبایل قاپ با ۱۲ فقره سرقت

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل مناطق جرم خیز فردی را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود به عنوان مظنون در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران متهم را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت گوشی همراه عابران و مسافران در سواحل این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۱۷۰ عدد داروی تاریخ گذشته در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از دارو‌های تاریخ گذشته برای درمان، در مطب پزشکی فردی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی پاسگاه امیر آباد پس از هماهنگی با مرجع قضایی و به اتفاق نماینده شبکه بهداشت، در بازرسی از مطب مذکور، ۱۷۰ عدد دارو تاریخ گذشته کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در این رابطه متهم دستگیر، و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های موصلاتی به ۲ کامیونت حمل مرغ و فراورده‌های گوشتی مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:کارآگاهان در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر در مجموع ۲ هزار قطعه مرغ غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی که قصد انتقال آن به خارج از استان را داشتند کشف کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه ارزش طیور مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورده شده، گفت: را نندگان این خودرو‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.