راه اندازی سامانه‌ چشم شهروند ۱۳۷ توسط شهرداری تبریز

 سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن چشم شهروند ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوحی  سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در خصوص اپلیکیشن چشم شهروند ۱۳۷ اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان نزدیکترین سازمان خدمات رسان به شهروندان بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است.

او افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای شهر هوشمند و شهروند الکترونیک اقدام به طراحی و توسعه‌ی سامانه‌ مدیریت شهری ۱۳۷ (اپلیکیشن چشم شهروند) با رویکرد کاملاً الکترونیکی کرده است.

نوحی حجم بالای درخواست‌های شهروندان از شهرداری، عدم امکان پاسخگویی و پیگیری به موقع و نظارت دقیق بر انجام این درخواست‌ها را از اهداف مهم راه‌اندازی این سامانه دانسته و خاطرنشان کرد: این نسخه از سامانه در مقایسه با نسخه‌ قبلی علاوه بر امکان ثبت مشخصات و توضیحات مرتبط با موضوع شکایت، شهروندان را قادر به ثبت تصاویر و موقعیت جغرافیایی محل مورد نظر کرده که این امر سبب افزایش دقت عمل و بررسی سریعتر درخواست‌های ارسالی شهروندان را فراهم می‌کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در پایان تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی، افزایش کیفیت خدمات رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده، کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفر‌های شهری، ترافیک و ارزیابی شهرداری در بخش‌های مختلف را از عمده مزایای این سامانه معرفی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
با سلام تاکنون گزارش حضوری به شهرداریها درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر مخصوصاً آپارتمان سازی بجائی نرسیده و هرروز هم بیشترمیشه چه برسه به گزارشهای الکترونیکی انشاالله که مفید باشه .
آخرین اخبار