برگ تردد خودرو در چهار دفتر پستی کرمانشاه صادر می‌شود

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: برگ تردد خودرو بین‌استانی و شهرستان‌ها برای موارد ضروری توسط چهار دفتر پستی این شهرستان صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده برگ تردد خودرو فقط برای موارد ضروری از جمله امور درمان، پیگیری موارد قضایی، امور اداری و تردد کارکنان ادارات و شرکت‌ها و ماموریت‌های اداری و اضطراری که نیاز به حضور در برخی استان‌ها یا شهرستان‌ها است، صادر می‌شود.

او با اشاره به اینکه سامانه صدور برگ تردد با همکاری دفتر فناوری استانداری کرمانشاه در حال طراحی است، گفت: تا زمان راه اندازی این سامانه برگ تردد مثل گذشته در چهار دفتر پستی سطح شهر واقع در کارمندان، اداره کل پست خیابان شریعتی، پست شهید قندی و دفتر پستی منطقه ۲۲ بهمن در جوار بوستان درخشان صادر خواهد شد.

رنجبر بیان داشت: با توجه به دریافت نشدن دستورالعمل صدور برگ تردد بعد از پنجم شهریور ماه متاسفانه امروز وقفه‌ای ایجاد شد به همین خاطر بنده از افرادی که برای برگ تردد مراجعه کرده بودند، عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار کرمانشاه با اعلام اینکه در ستاد کرونای استان تصمیم‌گیری شدکه صدور برگ تردد از طریق چهار دفتر پستی در سطح شهر کرمانشاه صادر شود، از مردم خواست از امروز یکشنبه هفتم شهریور ماه به فرمانداری مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.