افتتاح ۸ طرح آب و فاضلاب در دامغان

مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: هشت طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان با صرف بیش از ۲۵ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز زارع وامرزانی مدیر آب و فاضلاب دامغان بیان کرد: برای افتتاح و بهره برداری از طرح‌های آب شهری روستایی شهرستان دامغان در هفته دولت اعتباری معادل ۲۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی استانی و سایر منابع تامین و هزینه شد.

او اظهار داشت: استاندارد سازی ۱۲۰ فقره انشعابات فاضلاب در شهرستان با هزینه یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال، توسعه شبکه فاضلاب شهر دامغان و نصب انشعابات آب شهری و روستا‌های دامغان به تعداد ۶۰۰ فقره، از طرح‌های هفته دولت آب و فاضلاب شهرستان است.

زارع وامرزانی ادامه داد: تعداد ۳۷۰ دستگاه کنتور خراب شناسایی شده توسط ماموران اداره آب و فاضلاب در شهرستان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تعویض شد.

او  از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح آبرسانی در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: چهار طرح آب شهری و روستایی در هفته دولت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی آغاز می‌شود.

زارع وامرزانی تصریح کرد: تکمیل خط انتقال خروجی مخزن پنج هزار متر مکعبی به طول ۲۰۰ متر، حفر یک حلقه چاه روستای کوه زر، گام اول طرح انتقال آب به مجتمع روستایی سرکویر به طول ۲ هزار و ۹۰۰ متر و خط انتقال چاه شهر کلاته رودبار به طول یک هزار و ۵۰۰ متر با لوله ۱۶۰، از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت امسال است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب دامغان خاطرنشان کرد: اضافه کرد: اصلاح و اجرای یک باب ایستگاه پمپاژ شهرک گل آرا روستای تویه دروار، اصلاح ۲۰ فقره از انشعابات خیابان بعثت شهر امیریه و اصلاح شبکه روستای شمس آباد به طول ۷۰۰ متر و ۱۵ فقره بازسازی انشعاب، از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری آب و فاضلاب شهرستان دامغان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.