فرماندار ایجرود خبر داد؛

بهره برداری از ۲۴ پروژه همزمان با هفته دولت در ایجرود

فتحی گفت: همزمان باهفته دولت ۲۴ پروژه در شهرستان ایجرود به بهره برداری می‌رسد که مهمترین آن ۲۵ کیلومتر از چهار خطه کردن جاده زنجان _ بیجار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتحی فرماندار ایجرود بااشاره به اینکه همزمان باهفته دولت ۲۴ پروژه در شهرستان ایجرود به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار محقق شده است.

او بااشاره به اینکه در ۱۳ سال گذشته فقط هفت کیلومتر از  پروژه چهار خطه کردن جاده زنجان _ بیجار انجام شده بود، افزود: در ۲ سال گذشته با پیگیری‌های نماینده مجلس و استاندار زنجان ۲۵ کیلومتر از مسیر چهار بانده زنجان_ بیجار تا مرکز شهرستان ایجرود انجام شد.

فتحی از بهره برداری طرح اقتصاد مقاومتی پرورش ماهیان سردآبی در ایجرود خبرداد و گفت: بابهره برداری از این پروژه برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: کلنگ عملیات گاز رسانی به روستا‌های آرمتلو و قراقیه نیز بر زمین زده می‌شود.

فتحی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در ۸ روستای ایجرود خبرداد و افزود: این طرح‌ها شامل جدول گذاری معابر عمومی، سنگ فرش، بهسازی معابر و آسفالت، دیوار حائل، کانل کشی روستا، بازسازی و نوسازی قنات کشاورزی، رگلاژ و زیرسازی معابر عمومی است.

فرماندار ایجرود گفت: فضاسازی و نصب المان در میدان امام حسین (ع) شهر زرین آباد، زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت معابر نیز در شهر جلب توسط شهرداری‌ها افتتاح خواهد شد.

فتحی از کلنگ زنی طرح هادی در روستای کوسه لر خبرداد و افزود: این پروژه نیز توسط بنیاد مسکن شهرستان ایجرود اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.