خورشیدی: امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار مقابل سوریه حاضر باشند

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از برگزاری اردو، اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند و این ۲ نفر، به قرنطینه رفتند. تست ملادن، مربی گلر‌ها هم مثبت شده است. در بدو ورود بازیکان تیم ملی به تمرینات، از آن‌ها تست گرفتیم برای اطمینان، آن‌ها را به قرنطینه بردیم. تست بازیکنان تیم ملی فوتبال، منفی شد و خوشبختانه توانستیم تمرینات را برگزار کنیم.

خورشیدی افزود: با نظر اسکوچیچ، ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی انتخاب شد. ماریاتوت (دستیار اسکوچیچ) وظیفه تمرینات و مسائل فنی را بر عهده گرفت. او امروز در تمرینات حضور داشت. امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در بازی مقابل سوریه حضور داشته باشند. تمام لژیونر‌ها تا تمرین فردا بعداز ظهر در اردو حاضر هستند. سردار آزمون با نظر کادر فنی، با یک روز تاخیر به جمع ما اضافه می‌شود. انصاری فرد و عزت اللهی، امشب به اردو اضافه خواهند شد. این بازیکنان در صورت منفی شدن تستشان، می‌توانند به تمرینات تیم ملی راه پیدا کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال یادآور شد: روز جمعه ساعت ۱۵ برای دیدار مقابل عراق با پروازی اختصاصی به قطر سفر می‌کنیم. از عزیزی خادم و زاگرس (اسپانسر تیم ملی) تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را با ما داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار