پذیرش پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه رازی کرمانشاه

دانشگاه رازی با هدف کسب تخصص، افزایش دانش و توانمندی در انجام پژوهش از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری ،پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:دوره پسادکتری هر دانشگاه و موسسه تحقیقاتی نظر به ظرفیت علمی خود و امکانات و تجهیزات پژوهشی در راستای افزایش تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی و نیز تولید علم و محتوای دانش محور، اقدام به تربیت پژوهشگران حرفه‌ای می‌کند که با حمایت و راهنمایی اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف انجام می‌گیرد.

او افزود: در این راستا دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری می‌باشند، پژوهشگر می‌پذیرد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی ادامه داد: باتوجه به رسالت دانشگاه‌ها در شناسایی و تربیت نسل جدید محققین جوان و مستعد و نیز اهتمام دانشگاه رازی بر ایجاد روابط و همکاری بین اساتید برجسته و دانش‌آموختگان ساعی و توانمند، این دانشگاه برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می‌کند.

چقامیرزا بیان داشت: متقاضیان گذراندن این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه رازی نسبت به ارایه درخواست و ثبت‌نام اقدام نمایند. دوره پسادکتری از مهرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری، تمدید می‌شود.

او با تاکید براینکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر پنج سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس است.

چقامیرزا اظهار داشت: مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از دوشنبه هشتم شهریور ماه سالجاری آغاز و تا جمعه، بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است :دانشگاه رازی اکنون دارای ۱۰ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص ۱۰ استاد، ۴۹ دانشیار، ۲۵۰ استادیار، ۴۶ مربی و در مجموع ۳۵۵ عضو هیات علمی در ۳۹ گروه آموزشی و تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۷ نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.