۵۰ دستگاه اتوبوس آماده به‌کارگیری در ناوگان عمومی است

سرپرست شهرداری کرج گفت: با توجه به نبود راننده،به کارگیری ۵۰ دستگاه اتوبوس نو تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مصطفی سعیدی سیرایی، سرپرست شهرداری کرج بر مخالفت با اخراج و حذف نیروها تاکید کرد و گفت: مدیران کم‌کار از قطار خدمت پیاده خواهند شد. 

سعیدی سیرایی این مطلب را در دفاع از لایحه شهرداری مبنی بر درخواست صدور مجوز به کارگیری ۱۰۰ نیروی راننده پایه یک و ۲۰ نفر تعمیرکار به منظور بکارگیری در ناوگان حمل و نقل شهری عنوان کرد. 

او افزود: تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس نو آماده بکارگیری در ناوگان است که با توجه به نبود راننده، این امر تاکنون محقق نشده است.

سرپرست شهرداری کرج گفت: می‌توان از طریق برگزاری آزمون داخلی، کمبود نیرو برای این ناوگان را جبران کرد. 

سعیدی سیرایی افزود: نیروهایی که پیش از این از درون شهرداری به عنوان راننده در سازمان‌های مختلف مشغول به کار شده بودند، پس از مدتی از حوزه کاری خود جابجا شدند، این در حالی است که بیشتر افرادی که در قالب تامین نیرو در جایگاه راننده به کار گرفته شده‌ بودند، با همین عنوان نیز بازنشست شده‌اند. 

او در مخالفت با طرح موضوع واگذاری بخشی از امور حمل و نقل شهری به بخش خصوصی در صحن شورای شهر گفت: در صورت وقوع بحران بخش خصوصی نمی‌تواند بسیاری از خواسته‌های ما را تامین کند، از این حیث با فاجعه و مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.