با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

کلنگ زنی ساخت ۴۲۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در نصیر شهر و رباط کریم/پروژه ۸ هکتاری صنعتی در شهرک شهید زواره‌ای

مراسم کلنگ زنی ۲۵۰۰ واحد مسکونی در نصیر شهر، ۱۷۰۰ واحد مسکونی در رباط کریم و پروژه ۸ هکتاری صنعتی کارگاهی در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس سعید اوحدی روز سه‌شنبه ۹ شهریور پس از کلنگ زنی شروع به کار ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در نصیر شهر، ۱۷۰۰ واحد مسکونی در رباط کریم و پروژه ۸ هکتاری صنعتی کارگاهی در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت گفت: این شهیدان نماد‌های خدمت در جامعه هستند و تواضع و فروتنی این شهدا مهم‌ترین ویژگی این عزیزان بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت جایگاه خدمت تاکید بسیاری داشته‌اند. خدمت در دین مبین اسلام نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و احادیث زیادی از ائمه معصومین (ع) در این رابطه وجود دارد و خداوند در قرآن فلسفه آفرینش را آزمودن بهترین عمل انسان در مسیر خدمت می‌داند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا، جمهوری اسلامی را نزد ما به امانت گذاشته‌اند افزود: همه ما باید قدر جایگاهی که امروز افتخار خدمت در آن نصیب ما شده است را بدانیم و سپاسگزار چنین امانتی باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با تفاهم نامه‌هایی که طی یک سال گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شده است زمینه تامین زمین ۷۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران مهیا شده است. همچنین با عنایت و همراهی دولت و مجلس محترم میزان وام مسکن جامعه ایثارگری حدود ۲۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که زمینه‌ساز ساخت واحد‌های مسکونی ایثارگران عزیز خواهد بود.
اوحدی تاکید کرد: در واپسین روز‌های هفته دولت شاهد کلنگ زنی ۴۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه نصیرشهر و رباط کریم بودیم که ۲۵۰۰ مورد آن مربوط به نصیرشهر و مابقی در رباط کریم است. همچنین کلنگ زنی ساخت ۸۰ سوله در محوطه‌ای ۸ هکتاری در شهرک صنعتی شهید زواره‌ای به منظور ایجاد اشتغال مولد برای جامعه ایثارگری نیز انجام شده است. سال گذشته نیز مراسم کلنگ‌زنی واحد‌های مسکونی ایثارگران در شهر پرند انجام شد که امروز این واحد‌ها در مرحله اسکلت ساختمان قرار دارند و امیدواریم سایر پروژه‌ها نیز به زودی به مرحله ساخت برسند.
گفتنی است این مراسم با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران، محسن فرج الهی مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم و حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه رباط کریم برگزار شد.


بیشتر بخوانید

۳۰۰ هزار واکسن به ایثارگران تزریق شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار