افتتاح ۱۶۹ طرح گازرسانی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با افتتاح ۱۶۹ طرح گازرسانی هشت روستای استان و ۱۶۱ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح، گفت: این طرح از پلیس راه تفت انشعاب گرفته و تا شهرستان اشکذر ادامه می‌یابد و واحد‌های صنعتی و نیروگاه‌های این مسیر هم برخوردار خواهند شد. 

او این طرح را در رونق تولید، اشتغالزایی و ایجاد تحول در استان بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: این طرح ظرف مدت ۳۰۰ روز به بهره برداری می‌رسد و خبر بسیار خوبی برای شهروندان و همچنین فعالان صنعتی و اشتغال استان برای تامین گاز پایدار به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از افتتاح ۱۶۹ طرح با اعتباری معادل سه هزار میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: در اجرای این طرح‌ها هشت روستای استان و ۱۶۱ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند شده و برای ۲۸۸ مشترک علمک گاز نصب خواهد شد.

میدانشاهی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان شرکت گاز در مروست و شاهدیه گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به مردم از اهداف احداث این ساختمان‌ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.