فاجعه کرونایی که معلم کالیفرنیایی در مدرسه رقم زد

معلمی کالیفرنیایی که به کرونا مبتلا بود و در مدرسه حضور پیدا می کرد باعث ابتلای دانش آموزان به نوع جهش یافته این بیماری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از khaberni؛ معلمی که واکسن کرونا را در کالیفرنیا دریافت نکرده بود، اخیراً نیمی از دانش آموزان خود و ۲۶ نفر از کادر آموزشی یک مدرسه ابتدایی را  به کرونای دلتا آلوده کرد.  طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا، یک معلم که نامش فاش نشده پس از ظاهر شدن علائم عفونت و ویروس به مدت دو روز در مدرسه حضور یافت. به نوشته روزنامه انگلیسی گاردین، این ​​معلم به همراه تعداد زیادی از کارکنان مدرسه بدون رعایت،  اقدامات پیشگیرانه و حتی بدون استفاده از ماسک صورت، با دانش آموزان خود در تماس مستقیم بود.

تام فریدن، رئیس سابق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها می‌گوید: " سرایت کرونای دلتا دو برابر است و ما باید تلاش‌های خودمان را برای ایمن نگه داشتن کودکان در مدرسه بیشتر کنیم. این بدان معناست که معلمان واجد شرایط، کارکنان و دانش آموزان باید واکسینه شوند و همه باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا چنین حادثه‌ای دیگر تکرار نشود. "

فاجعه در مدرسه
فریدن در مورد نقض شیوه نامه‌های بهداشتی در بسیاری از مدارس آمریکا هشدار داد و خاطرنشان کرد: "مقامات بهداشتی از حال کودکانی که به دلیل این حادثه در بیمارستان بستری شده اند مطلع هستند. در همین راستا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها  روز جمعه گزارشی  منتشر کرد که نزدیک به دو میلیون مورد ابتلا به کووید ۱۹ در گروه سنی ۵ تا ۱۷ سال و ۳۰۰ مورد مرگ ناشی از آن در آمریکا وجود دارد."


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
اگه ایرانی بود الان میگفتن سریعا معلم قرنطینه کردیم و از همه دانش آموزا و کادر مدرسه تست گرفتیم خوشبختانه کسی به ویروس کرونا آلوده نبود فقط مدیر مدرسه چشاش پیاله خون بود و آبریزش بینی داشت که اونم بخاطر حساسیت فصلی و گرده افشانی گلها بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
روتونو برم...اونوقت شما بیاین مدارسو باز کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
اونوقت این وزیر مثلا بهداشت میخواد به زور همه رو بفرسته مدرسه و دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
خوب که چی؟
روزی هزار تا از این فاجعه های کرونایی تو ایران اتفاق میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
عجب معلم نادانی ( البته اگه خبر درست باشه )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
بعضی از افراد وزارت بهداشت خودمون هم یه چیزی تو همین مایه ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
چه معلم بی تربیتی
مرگ بر آمریکای جنایتکار