اشتغال اولویت اول استان کرمانشاه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اولویت اول استان را اشتغال عنوان کرد و گفت : منابع استان را در این راستا به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اولویت اول امسال استان را اشتغال عنوان کرد و گفت : برهمین اساس عمده منابع استان را از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

او گفت : اگر بتوانیم مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا اقتصاد استان را خود به دست بگیرند می‌توانیم از یک اقتصاد پایدار برخوردار شویم که در آینده شاهد نرخ بالای بیکاری در استان نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه افزود: برنامه‌های خود را به صورت مشارکتی در قالب یک‌هزار و ۵۲۲ پروژه در سال گذشته تعریف شده که حدود یک‌هزار از آن تاکنون در کمیته‌های برنامه‌ریزی تصویب شده است.

او افزود: اعتبارات کل استان در پارسال حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده امسال تقریبا به سه‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که بیش از ۲.۳ برابر شده است.

وفایی گفت: سال مالی طی سه چهار ماه اول صرف ابلاغ، جمع‌بندی و تصویب در شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌ها می‌شود که بعد جمع‌بندی و ابلاغ می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.