تروریست‌های درعا سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند+ تصاویر

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سوریه تعدادی از تروریست‌های داعشی در درعا ضمن تحویل سلاح، خود را تسلیم ارتش این کشور کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، خبرگزاری‌های محلی سوریه اعلام کردند برخی از تروریست‌های محله «الاربعین» درعا سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند و در انتظار اجرای عدالت و بررسی تخلفاتشان هستند.

خبرنگار سانا در این خصوص گفت: چندین مرکز تحویل اسلحه در محله درعا برای بررسی روند اجرای عدالت برای آن‌ها و تحویل سلاح به ارتش عربی سوریه افتتاح شده است.

پیش از این هم یک منبع سوری از توافق میان ارتش سوریه و عناصر مسلح بر سر آتش‌بس در درعا خبر داد و اعلام کرد که ارتش سوریه و عناصر مسلح با میانجی‌گری روسیه بر سر آتش‌بس سه روزه در استان درعا واقع در جنوب سوریه به توافق رسیده اند.

تروریست‌های درعا سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند+ تصاویر

تروریست‌های درعا سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند+ تصاویر

خبرگزاری رسمی سوریه همچنین اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر آمریکایی کاروان‌هایی مملو از تجهیزات لجستیکی را برای حمایت از نیرو‌های خود که در پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در سوریه مستقر هستند را به خاک این کشور وارد کرد.

منابع محلی از حومه «العیربیه» به خبرنگار سانا گفتند: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی ۳۰ کامیون و کانتینر حامل خودرو‌های ضد زرهی را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» از شمال عراق به پایگاه نظامی خود در محله «الشدادی» سوریه واقع در حومه «الحسکه» وارد کردند.

بر اساس گزارش سانا روز گذشته نظامیان اشغالگر آمریکایی کاروانی متشکل از ۲۴ خودرو را برای پشتیبانی از پایگاه‌های خود در منطقه «الجزیره» آوردند.

چندی پیش هم منابع عراقی افشا کردند علی‌رغم نزدیک شدن موعد خروج نظامیان آمریکایی‌ از خاک عراق این کشور درحال ارسال تجهیزات نظامی به پایگاه «عین الاسد» است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار