گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان بیله سوار

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ روستای شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال‌های اخیر توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صنعتی در استان نسبت به سایر استان‌ها رشد چشمگیری داشته است و امید آن داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بیله سوار نسبت به سرمایه گذاری در بخش‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی در آینده‌ای نزدیک با توسعه زیرساخت‌ها شاهد شکوفایی اقتصادی در این شهرستان باشیم.

او افزود: گازرسانی به ۱۱ روستای این شهرستان در قالب ۳ پروژه گازرسانی از سال ۱۳۹۹ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی بیش از ۱۳۴ خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر بهره‌مند را از اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران برشمرد و افزود: به منظور گازرسانی به این ۱۱ روستا بیش از ۱۹ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است که در مجموع میزان شبکه توزیع در شهرستان بیله سوار با احتساب این مقدار به بیش از ۷۸۰ کیلومتر رسید.

گفتنی است شهرستان بیله سوار بواسطه وجود مرز زمینی با کشور آذربایجان و پتانسیل‌های کشاورزی و اقتصادی یکی از مهمترین شهرستان‌های استان اردبیل بشمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.